Przejdź do treści
Program Rodzina 500+
MOPR

Legitymacja Osoby Niepełnosprawnej

Ostatnia modyfikacja: 29 sierpnia 2017

Legitymację osoby niepełnosprawnej może uzyskać osoba, która posiada orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie o niepełnosprawności z Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.

Uwaga ! Orzeczenie lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych nie stanowi podstawy do uzyskania legitymacji osoby niepełnosprawnej.

Wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej można pobrać w zakładce dokumenty do pobrania lub w: 

Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Świnoujściu
ul. Dąbrowskiego 4
pok. 5 - parter
tel. 91 322 54 82, 91 322 54 60 fax 91 322 54 61

Wnioski należy składać do:

Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Starzyńskiego 2
70-506 Szczecin
tel. 91 488 53 79, pok. 415 (III piętro)

Do wniosku należy dołączyć: kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności (oryginał do wglądu), 2 zdjęcia – osoba powyżej 16 roku życia, 1 zdjęcie – osoba poniżej 16 roku życia.

 

UWAGA ! Wniosek o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej można wysłać pocztą.

 

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
72-600 ŚWINOUJŚCIE, ul. DĄBROWSKIEGO 4
tel 91 322 54 60, fax 91 322 54 61
email: sekretariat@mopr.swinoujscie.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu anonimowego zbierania statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację dla użycia tych technik. Możecie Państwo w każdym momencie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Aby zapoznać się z informacjami na ten temat, proszę kliknąć: na ten link.